Pengenalan Penubuhan

Alumni merupakan sebuah persatuan yang menggabungkan para graduan yang telah menamatkan pengajian dari UTM. Penubuhannya bukan sekadar mengumpul semula para graduan malah mempunyai fungsi yang lebih fleksibel seperti pembangunan dan perkongsian idea-idea bagi mencapai objektif yang tertentu. Salah satu objektif penubuhan persatuan alumni ialah mewujudkan tabung dana alumni dan sudah tentu usaha ini dapat membantu para pelajar yang masih menuntut di Kampus UTM ini. Persatuan Alumni PKPIMUTM baru proses permulaan untuk ditubuhkan. Menyedari akan hakikat ini mantan-mantan PKPIMUTM telah membuka lembaran baru untuk membuat satu anjakan paradigma sejajar dengan perkembangan di alaf ini. Dengan terbentuknya struktur pentadbiran yang baru dalam persatuan, diharap akan dapat membawa Alumni PKPIMUTM ke arah perkembangan yang positif.

0 Comments »

Leave a comment

Daftar Kehadiran Alumni

Sekretariat Alumni

Alamat:
No.10,
Kompleks Mustika Embun,
Jln Abd Rahman Andak,
80100 Johor Bahru,
Johor Darul Takzim.

Tel. : +607-2216355
Fax : +607-2213562


Hidup Biar Berjasa

Hidup Biar Berjasa
Blog ini didedikasikan kepada semua alumni PKPIM UTM sempena mengingati manis perjuangan ketika di kampus dan mengeratkan ukhuwah.Kepada semua mantan yang dihormati, jika anda mempunyai sebarang berita yang hendak dimuatkan dalam blog ini, sila hantarkan kepada emel sekretariat alumni.pkputm@gmail.com.

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes. Sponsored by iBlogtoBlog.